Treballs de recerca

TREBALLS DE RECERCA

• Carme Arronis i Llopis, dins del programa de doctorat Llengua i Literatura catalanes, període 2003-2005, llegit el 31 d'octubre de 2005 amb el títol: Edició de la vida de sancta Caterina de Sena de Miquel Peres. Dirigida per Marinela Garcia.
  • Memòria de suficiència investigadora d'Hèctor Càmara i Sempere dins el programa de doctorat Interunivesitari en estudis filològics interdisciplinars, període 2004-2006, llegida el 31 d'octubre de 2006 amb el títol: La vida de Maria en el Flos sanctorum romançat (1494). Directora, Marinela Garcia.
  • Memòria de suficiència investigadora de M. Àngels Herrero Herrero dins el programa de doctorat de Llengua i literatura catalanes, període 2004-2006, llegida el 18 de desembre de 2006 amb el títol: Catàleg de les escriptores valencianes dels segles XVI-XVIII. Directora, Marinela Garcia.
  • Magdalena Llorca Serrano: «Relacions entre el Tirant lo Blanc i el Quixot: estat de la qüestió». Director: Rafael Alemany Ferrer.
  • Joan Ignasi Soriano Asensi: «Relacions entre el Tirant lo Blanc i l’Amadís de Gaula: estat de la qüestió». Director: Rafael Alemany Ferrer.
  • Vicent Vidal Lloret: «L'empremta de la literatura popular en el Tirant lo Blanc». Director: Rafael Alemany Ferrer.
  • Tomàs Esquerdo Galiana: «La Visió de Tuglat en el context dels viatges a l'altre món medievals». Directora: Llúcia Martín Pascual.
  • Anna Francés Mira: «Del Tirant de 1490 al Tirante de 1511, una aproximació». Directora: Llúcia Martín Pascual.
  • Sergi Barceló Trigueros: Memòria de suficiència investigadora dins del programa de doctorat interuniversitari en estudis filologics interdisciplinars (filologia catalana i afins) període 2008-2011, llegida el 23 de desembre de 2011 amb el títol: «El cançoner sagrat de vides de sants (poesia valenciana religiosa de la baixa edat mitjana). Directora: Marinela Garcia.