Departament de Filologia Catalana - Notícies publicades en Juny, 2020

Notícies publicades en Juny, 2020
  • Dilluns, 15
  • Seu Villaioiosa

CURS D'ESTIU SEMIPRESENCIAL VALIDABLE PER DOS CRÈDITS PER A L'OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT DE CAPACITACIÓ EN LLENGÜA

OBETIUS

• Proporcionar a l'alumnat recursos per a millorar el procés d'ensenyament-aprenentatge del valencià.
    • Explicar a l'alumnat mètodes d'autoaprenentatge de valencià per a aprenents inicials.
    • Mostrar el funcionament del curs Valencià Bàsic del CAU.
    • Potenciar les habilitats lingüístiques orals (parlar, entendre, pronunciar) a través de l'ensenyament a distància.
    • Exemplificar el valor dels recursos audiovisuals per a millorar l'adquisició d'una llengua.
    • Fomentar enfocaments i recursos lúdics que faciliten l'aprenentatge per a persones adultes.

• Direcció: Brauli Montoya Abat
    • Coordinació: Juli Martínez Amorós
    • Crèdits: 20 hores / 2 crèdits ECTS. validables per a la Capacitació per a l'ensenyament en valencià
    • Data: 4 i 5 de setembre de 2020
    • Preu: 50€
    • Lloc: Seu Universitària de la Vila Joiosa
  • SEU COCENTAINA

CURS D'ESTIU VALIDABLES PER DOS CRÈDITS PER A L'OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT DE CAPACITACIÓ EN LLENGÜA

Objectius
    • Mostrar el funcionament del curs Valencià Bàsic del CAU.
    • Potenciar els habilitats lingüístiques orals (parlar, entendre, pronunciar) a través de l'ensenyament a distància.
    • Direcció: Brauli Montoya Abat
    • Coordinació: Juli Martínez Amorós
    • Crèdits: 20 hores / 2 crèdits ECTS. Validables els crèdits per a la Capacitació per a l'ensenyament en valencià
    • Data: 3 i 4 de juliol de 2020
    • Preu: 50%u20AC
    • Lloc: Seu Universitària de Cocentaina.