Departament de Filologia Catalana - Notícies publicades en Maig, 2016

Notícies publicades en Maig, 2016
  • Dimarts, 31
  • logo UA

VII Curs d'introducció a la didàctica de la llengua com a idioma estranger

Lloc: Vinaròs - Morella.

Data: del 14 al 16 d’octubre de 2016.

• Escriure-elpais-trenta-sis-relats

Presentació del llibre: "Escriure el país: una antologia de trenta-sis relats d'autors d'arreu del País Valencià"

Intervenen:

Isabel Marcillas, professora a la Universitat d'Alacant i editora del llibre

Salvador Vendrell d'Onada Edicions

Coordinen:

Isabel Marcillas (Universitat d'Alacant)

Dolors Jimeno (Intersindical de València)

Dijous 9 de juny a les 19:00 h a la Intersindical de València

C/ Juan de Mena, 18. València

Entrada Lliure

• Dimecres, 25
  • VIIISimposiInternacionalCoronad'Aragó

VIII Simposi Internacional Noves Tendències en I+d+i en Literatura, Llengua, Educació i TIC sobre la Corona d'Aragó. De la innovació al cànon.

8th International Symposium New trends in R&D in Literature, Language, Education and IST on Crown of Aragon. From Innovation to canon

Llocs i dates de celebració:

25 de maig de 2016, Centro de Estudios Mario Benedetti (Universitat d'Alacant)

2-3 de juny de 2016, Seu Universitària de la Nucia (UA)

• Dimecres, 18
  • logo UA

Conferència "La formació de paraules noves en català: el projecte Neoxoc"

Demà dijous s'impartirà en la nostra facultat la conferència: "La formació de paraules noves en català" a càrrec de Josep V. Garcia, Caterina Martínez i Jaume Pons del Departament de Filologia Catalana i ISIC-IVITRA.

Dia: 19/05/2016 12 h.

Lloc: Aula FI/1-03S (Facultat de Filosofia i Lletres I)

• Dilluns, 16
  • logo UA

II Col·loqui internacional CIM: "Doble versió i testimoni únic: cançoner i romancer"

18-20 de maig en la Sala de Graus (edifici C) de la Facultat de Filosofia i Lletres.

• Dilluns, 9

III JORNADA LITCAT DE GRUPS D'INVESTIGACIÓ DE LITERATURA CATALANA CONTEMPORÀNIA

El dia 17 de maig en la Seu Universitària de la ciutat d'Alacant (edifici Ramón y Cajal. Sala Altamira), se celebrarà la III Jornada Litcat de Grups d'Investigació de Literatura Catalana Contemporània.

Coordinador: Joaquim Espinós

Secretària: Lliris Picó

Organització:

-Institut d'Estudis Catalans). Societat Catalana de Llengua i Literatura.

-Universitat d'Alacant. Departament de Filologia Catalana.

• Divendres, 6

OBERTURA DE LA BORSA DE SECUNDÀRIA

Com ja hem publicat en el Facebook i en el compte de Twitter del Departament, s'ha obert d'urgència la borsa per al cos de professorat d'ensenyament secundari, Especialitat en Llengua i Literatura Valenciana. Hi ha hagut una correcció en la convocatòria: sols s'hi podran presentar llicenciats o graduats en Filologia Catalana (i els seus equivalents anteriors), i no altres llicenciats (en Filologia Hispànica, etc.) amb el Diploma de Mestre, tal com s'havia indicat en un primer moment.

El termini per a sol·licitar la inscripció acaba el 10 de maig.

• Dimecres, 4
  • Olimpíada Filologia Catalana València

Olimpíada de Filologia Catalana

Dissabte de matí vam anar a la final de l'Olimpíada de Filologia Catalana a la UV. 10 alumnes de batxillerat van participar en l'Olimpíada. Hi vam fer un paper excel·lent. Javier Martínez Mollà va quedar 3r! N'estem ben contents. L'enhorabona a la tutora Isabel Juan d'Agustinos d'Alacant.

• Dilluns, 2
  • LaMarianotépor

Conferència de Francesc Gisbert sobre l'album il·lustrat: "La Maria no te por".

El dia 4 de maig Francesc Gisbert impartirà una conferència sobre l'àlbum il·lustrat "La Maria no te por", en la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant.

Data: 4 de maig a les 12 h.

Lloc: Sala d'Actes de la Facultat d'Educació.

A l'acte assistirà també Ricard Peris, d'Andana Editorial i es farà el lliurament del Premi Andana 2015 als tres exalumnes que van realitzar les millors propostes didàctiques d'aquest llibre.