Programa d'Extensió Universitària (PEU)

El Programa d’Extensió Universitària del Departament de Filologia de la Universitat d’Alacant té l’objectiu de coordinar i fomentar les activitats extraacadèmiques relacionades amb els nostres àmbits d’interès. S’hi inclouen conferències que tenen lloc en un horari reservat pel Departament (en l’actualitat, dilluns de 13 a 15 h); cicles, seminaris i ponències en altres horaris (relacionats amb assignatures concretes); congressos organitzats per membres del Departament; programacions de cinema i teatre en valencià i, en general, tot tipus d’activitats relacionades amb la nostra llengua i la nostra cultura.

La relació d’aquestes activitats es pot consultar en format de text o de calendari. Si punxeu damunt d’algun dels ítems, podreu saber-ne més informació: on, quan... I si sabeu d’alguna activitat que podríem incloure en la programació, no dubteu a fer-nos-la arribar!

Twitter: https://twitter.com/dfcua

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464