XVIIé Congrés d'Estudiants de Filologia Catalana

XVIIè Congrés d’Estudiants de Filologia Catalana

18, 19 i 20 d’abril

Universitat d’Alacant

La Universitat d’Alacant acollirà el XVIIé Congrés d’Estudiants de Filologia Catalana. Ens fem avant en aquest projecte perquè no volem perdre l’oportunitat de reivindicar la importància de la llengua i la cultura al sud del nostre territori. Amb aquest congrés ens marquem dos objectius principals: el primer, continuar amb el gran treball realitzat fins ara pels anteriors organitzadors i organitzadores i convertir la trobada en un centre de reunió dels i les estudiants de filologia catalana per compartir-hi vivències, experiències i coneixements. El segon, aproximar la realitat del sud lingüístic als participants de les diferents zones del territori per tal de mostrar com és el dia a dia en una societat amb continus conflictes lingüístics. Volem ser capaços de mostrar que la llengua i la cultura hi són, encara, ben presents i que afrontem l’avenir amb una mirada esperançadora.

Organització:

Generalitat Valenciana - Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport

Direcció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme

Alumnado del Grado en Filología Catalana

Lloc: AULA MAGNA de Filosofia i Lletres (edifici II)

Més informació: https://www.facebook.com/XVII-Congr%C3%A9s-destudiants-de-Filologia-Catalana-1942594089336776/ (Facebook del Congrés)

• PROGRAMA

• INSCRIPCIÓ

INSCRIPCIONS: el termini finalitza el 28 de març a les 00:00

Quotes:

-Dins del termini d'inscripció:

- Amb allotjament :45€

- Sense allotjament: 25€

-Fora del termini d'inscripció:

- Amb allotjament: 55€ (Sempre que hi haja disponibilitat)

- Sense allotjament: 35€

Aboneu la quota corresponent en:

-Banc: SabadellCAM

-Nombre IBAN: ES76 0081 3191 4300 0103 0312

-Codi SWIFT: BSABESBB

-Beneficiari: Universitat d'Alacant

-Concepte: CEFC,nom i cognoms, DNI o passaport.

UNA VEGADA FET L'INGRÉS I, PER A COMPLETAR CORRECTAMENT LA FASE D'INSCRIPCIÓ, S'HA DE PUJAR UNA CÒPIA DEL JUSTIFICANT DE PAGAMENT EN FORMAT PDF AL FORMULARI, O BÉ A LA SEGÜENT ADREÇA DE CORREU ELECTRÒNIC: dfcat@ua.es

Samarreta del congrés:

Si vols una samarreta del congrés, mireu-ne els models en el Facebook del Congrés, i indiqueu l'opció dins del formulari.

Recordatoris:

- La inscripció finalitza el 28 de març, després es podrà realitzar però caldrà que ens consulteu si hi ha allotjament al correu xviicongresestudiantsfilocat@gmail.com

- Si podeu, demaneu la beca DRAC de la Xarxa Vives (http://www.vives.org/serveis/ajuts-drac-a-la-mobilitat-a-la-regio-vives/drac-hivern/)

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ Al CONGRÉS

• PATROCINI

Twitter: https://twitter.com/dfcua

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464